WiFile Explorer یک ابزار کاربردی انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر با وای فای می‌باشد که برای گوشی های  اندروید طراحی شده است. به کمک این برنامه می‌توان همه فایل ها و دیگر برنامه های گوشی را  به کمک مرورگرتان که ممکن است یکی از انواع Internet, Edge, chrome, Opera, Firefox, Explorer که بر روی پی سی است به واسطه وای فای هدایت کنید و فایل‌های خود را از جمله آهنگ، تصویر، فیلم و …را کپی، انتقال و یا دلیت کنید، پوشه هایی که می‌خواهید در گوشی بسازید را مستقیما از کامپیوتر بسازید، فایل ها و یا برنامه ای را از طریق کامپیوتر در گوشی هوشمندتان دانلود کنید.

این برنامه دارای حافظه ی داخلی می باشد و دارای چندین تم متفاوت که متناسب با سلیقه ی خود می تواندی یکی از انها را انتخاب کنید. همچنین اینکه امکان انتقال،حذف و کپی کردن برنامه ها و فایل های گوشی از جمله تصاویر، فیلم، آهنگ و… نیز وجود دارد و از زبان های انگلیسی و بریتانیایی نیز پشتیبانی می کند.

دانلود WiFile Explorer v1.6.0.0 - برنامه انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر با وای فای اندروید

اپلیکیشن WiFile Explorer یکی از سری برنامه هایی است که تا به امروز بیش از چندین میلیون بار در سراسر جهان دانلود و اجرا شده است و قطعا نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده، اگر شما نیز به این برنامه نیاز دارید می توانید آن را از وب سایت اندرویدکده بصورت کاملا رایگان دانلود کنید.