My Sim Supermarket یکی از سری بازی های کژوال اندرویدی است که برای تمام سنین مناسب می باشد، در این بازی شما یک سوپرمارکت را اداره می کنید و تلاش برای جذب مشتری می کنید. بیش از ۱۰۰ محصول خاص در فروشگاه خود بفروشید و با انجام کار های صادقانه فروشگاه خود را به شهرت جهانی برسانید. با فرشو کالاهای زیاد با افراد دیگر رقابت کنید و امیدوارم شما بهترین فروش را داشته باشید.

مشتری های شما هر روز هر ساعت و هر دقیقه از در فروشگاه به داخل می آیند و اونقدر مشتری هاتون زیاد میشه که وقت برای دادن محصول به مشتری ها کم میارید و عد مشتری ها عصابی می شوند وای چه فاجعه ای البته اگه سری نباشید این اتفاق براتون می افتد پس سعی کنید سرعت خود را افزایش دهید. برید تا بهترین فروشگاه را بسازید امیدوارم کسب و کار خوبی با قیمت های مناسب داشته باشید .

دانلود My Sim Supermarket 2.6 - بازی مدیریت سوپرمارکت اندروید

گیم پلی هیجان انگیز My Sim Supermarket تا به امروز با توجه به گرافیک و صداگذاری هیجان انگیزی که دارد، توانسته طرفداران بسیار زیادی را پیدا کند، اگر از طرفداران بازی های کژوال باشید بدون شک از اجرای آن بی نهایت لذت خواهید برد، به جمع کاربرانی بپیوندید که در حال اجرای این بازی در سراسرجهان هستند.