یبار دیگه اومدیم تا با معرفی یکی دیگه از اپلیکیشن های کاربردی شما عزیزان همراه را شگفت زده کنیم. SnappQ نام نرم افزار جدیدی است که به جرات می توان گفت از بهترین مشتقات برنامه اسنپه و باز هم با توجهات ویژه ای روبه رو بوده. این اپلیکیشن رو استودیو بازی سازی SnappQ طراحی کرده و تو همین مدت زمان کمی که انتشار یافته نظر مخاطبان را به خودش جلب کرده.  اسنپ کیو یک مسابقه هیجانی آنلاین محسوب میشه و جز خانواده اسنپ، یک مسابقه در زمینه اطلاعات عمومی که ساعت ها میتونه مغر و اطلاعات شما رو‌ به چالش بکشه. یک مسابقه هیجان انگیز شبیه به مسابقه های تلویزیونی که شور و هیجان ویژه به زندگی مردم وارد کرده .

حالا ما تصمیم گرفتیم تا این موقعیت رو برای گوشی های شما ایجاد کنیم یعنی با نصب بازی و وارد شدن به دنیای بازی برنده خوش شانس ما باشید ، فقط باید اول اپلیکیشن رو دانلود کنید و در یک زمان مشخص شده وارد بازی بشید و با پاسخ به تمامی سوالات جایزه میلیونی رو از آن خودتون کنید.
دانلود 4.0.7 SnappQ - اپلیکیشن مسابقه ای اسنپ کیو اندروید

حالا این مسابقه هم مثل مسابقه های دیگه قوانینی داره که توضیح میدیم :

در این بازی ۱۲ سوال سه گزینه ای از اطلاعات عمومی مطرح میشه که برای پاسخ گویی به هر کدام ۱۰ ثانیه زمان نیاز دارید و اگر به طور کامل به اون ۱۲ سوال پاسخ بدید جز برنده اون شب ما محسوب میشید ، سوالات هم از مرحله آسان به سخت تغییر میکنه و به راحتی میتونه شما رو به چالش بکشه و به فکر کردن وادارتون کنه.

ویژگی های اپلیکیشن SnappQ اندروید :

شوی زنده
این مسابقه یک بازی آنلاینه یعنی هر شب در یک زمان مشخصی نوتیفیکیشن شروع بازی به شما آلارم میده که وقت بازیه بعد یک مجری به صورت زنده در استودیو اسنپ کیو ۱۲ سوال رو از شما میپرسه و اگر بتونید به تمامی سوالات پاسخ بدید برنده اون شب مسابقه ما به حساب میاید.

دوستاتو دعوت کن جون اضافه بگیر

همچنین یک ویژگی جدید به بازی اضافه شده که اگر دوستانتون به واسطه شما این بازی رو دانلود کنند بعد اولین بازی شون به شما یک جون اضافی تعلق میگیره ، حالا کاربرد این جون اضافی اینه که وقتی شما مسابقه میدید در صورتی برنده اید که به ۱۲ سوال پاسخ بدید تا برنده بشید اما اگه نتونستید و جون اضافه داشتید این امکان فراهم تا مسابقه رو ادامه بدید و اینطوری شانس برنده شدنتونو بالا ببرید.

امکان گفت و‌گو:

یکی دیگه از ویژگی ها اینه که در کنار شوی زنده امکان چت کردن در پایین صفحه برای شما فراهم شده تا در طول مسابقه دیگر کاربر ها پاسخ های درستشون رو با شما در میون بزارن و هر نظر یا انتقاد جدیدی رو که داشته باشند به راحتی به ما منتقل کنند.

جوایز نقدی :

تو این بازی خبری از قرعه کشی نیست و اگر شما برنده بشید پول دریافتی تون رو به صورت نقد دریافت می کنید

پس تا دیر نشده عجله کنید و با لمس لینک دانلود شانس خودتون رو امتحان کنید شاید شما برنده امشب ما بودید !