Rope Pull : Extreme Swing یکی از سری بازیهای آرکید اندروید است که برای تمام سنین مناسب می باشد شما برای این بازی نیاز به اتصال اینترنتی دارید. داستان بازی از این قرار است که شما به عنوان یک بندباز وارد بازی می شوید و باید طناب هایی که پیش رویتان قرار می گیرند را به سقف یا دیوار وصل کنید و در مدت زمان محدود بود به ماموریتی که برای شما تعیین شده است برسید .

هنگامی که سرعت شتاب بیشتری پیدا می کنید می توانید پرش بیشتری داشته باشید در طول بازی با موانع و تله های مختلفی روبرو می شوید که باید حسابی حواستان را جمع کنید در برابر آنها شکست نخورید شما می توانید این بازی را به صورت چند نفره با دیگر کاربران در سرتاسر جهان اجرا کرده و به رقابت بپردازید. توجه داشته باشید که به صورت هفتگی پاداش‌های به شما تعلق می گیرد حسابی حواستان را جمع کنید که در بازی های چند نفره حتما برنده باشیم. در این بازی شما می توانید از میان ۴ شخصیتی که در اختیار دارید وازد بازی شوید.

دانلود Rope Pull : Extreme Swing 2.3.4 - بازی آرکید بندباز اندروید

گیم پلی هیجان انگیز Rope Pull : Extreme Swing تا به امروز بیش از چندین هزار بار در سرتاسر جهان دانلود و اجرا شده است امتیاز خیلی خوبی از سوی کاربران کسب کند اگر شما نیز از طرفداران سری بازی های آرکید و هیجان انگیز می باشید به شما توصیه می‌کنیم که به جای کاربرانی به پیوندی که در حال اجرای بازی مذکور هستند