Hang Line: Mountain Climber یکی از سری بازی های اکشن اندرویدی است که برای تمام سنین مناسب می باشد. این بازی کوهنوردی توسط استودیو بازی سازی yodo games  به مارکت بازی‌های اندرویدی وارد شده است. در این بازی شما نقش یک کوهنورد را بازی می‌کنید که باید به وسیله وسایل کوهنوردی و قلاب از کوه‌های یخی صعود کنید و مواظب باشید خدایی نکرده از روی تخته سنگ‌ها و صخره‌های یخی و… سقوط نکنید. هدف نهایی شما از این بازی نجات ملکه ایست که در کوه گرفتار شده و شما باید ملکه را پیدا کرده و نجات دهید.

از ویژگی‌های این بازی می‌توان به باز کردن هیلیکوپتر ویژه و استفاده از حرکات آکروباتیک اشاره کرد. در حین بازی هم می‌توان ابزارهای ویژه مانند جت به دست آورید و قری‌تر شوید. ۹۰ کاراکتر منحصر به فرد و ویژه به شما داده می‌شود که ۵ محیط کوهستانی را که شامل ۵۰ سطح است پشت سر بگذارید و ملکه را نجات دهید.

دانلود Hang Line: Mountain Climber v1.9.18 - بازی جذاب کوهنوردی برای اندروید

گرافیک بازی Hang Line: Mountain Climber دارای سطح بسیار خوبی می باشد و همینن امر توانسته جذابیت ان را برای کاربران چندین برابر کند، بازی مذکور برای اجرا نیازی به اتصال اینترنتی ندارد و شما می توانید آن را در هر زمان و مکانی اجرا کنید. اگر از طرفداران بازی های اکشن باشید بدون شک از اجرای آن لذت خواهید برد.