Fruitcraft نام بازی جدید و منحصر بفرد استراتژیکی می باشد که استودیو بازیسازی TOD Studio آنرا در گوگل پلی منتشر ساخته و میتواند یک انتخاب خوب برای دوستداران بازیهای کارتی و آنلاین باشد. در بازی Fruitcraft باید بتوانید از طریق جمع آوری صدها کارت شگفت انگیز و تشکیل تیم با دوستان به پیش رفته و امتیاز کسب کنید. کارت های تجاری با دیگران را به اشتراک بگذارید و هزاران نفر دیگر از بازیکنان آنلاین را به چالش بکشید و یکی از بزرگترین مجموعه کارت ها شوید!

دانلود Fruit craft 1.10.10700 - بازی جذاب فروت کرفت‎ برای اندروید

Fruitcraft ترکیبی از عناصر محبوب بازی های آنلاین رایگان مانند تراوین و Clash of Clans با بازی های تجاری سنتی است و از این طریق توانسته یکی از بهترین بازی های آنلاین کارت را ایجاد کند. اگر شما هم یکبار آنرا تجربه کنید عاشق بازی Fruitcraft شده و به طور مرتب ویژگی های جدید و پیشرفت های بیشتری به آن افزوده خواهد شد.

هیچ سیستم انرژی با خرید درون برنامه ای وجود ندارد که شما را از بازی متوقف کند و فقط هزینه برخی از اقلام را باید پرداخت کنید. شما می توانید همه چیز را در پول بازی که از مأموریت ها و نبرد ها کسب می کنید خریداری کنید. همچنین رابط کاربری زیبا و آسان برای استفاده و حرکت است.