AntiGravity Puzzle Game یک پیشنهاد ویژه برای دوستداران بازی های فکری پازلی است که اکنون تیم اندرویدکده آن را برای دوستداران معرفی می کند. گیم پلی خلاقانه و نوآورانه این بازی باعث می‌شود تا سبک جدیدی از بازی های چالشی را در اسمارت فون اندرویدی خود تجربه کنید و تا ساعت ها مشغول حل پازل های منطقی آن شوید.

در اینجا پازل های متنوعی را مشاهده می‌کنید که هر چند در ابتدا بسیار ساده به نظر می‌رسد اما رفته رفته بر دشواری آنها افزوده خواهد شد و باعث به چالش کشیده شدن نیروی مغز و ذهن بازیکن می شود. در هنگام حل مسائل باید بتوانید نیروی جاذبه و گرانش و نیز استدلالات فیزیکی و منطقی را در نظر بگیرید. برای جابجایی اجسام روی آنها ضربه بزنید و طبق وزن هر یک از آنها را به نوعی جابجا کنید که پازلها حل شوند. گیم پلی روان و گرافیک فوق العاده و استفاده از سبک مینیمالیستی و دوبعدی باعث ایجاد یک فضای جالب و مناسب می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان و آفلاین در اوقات فراغت خود اجرا کرده و مهارت های فکری تان را گسترش دهید.

دانلود AntiGravity Puzzle Game 1.0.2 - بازی فکری خلاقانه برای اندروید

این بازی منحصربفرد توسط استودیو بازی سازی CosTheta به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و اکنون جدیدترین نسخه آن آماده دانلود از وبسایت اندرویدکده می باشد.