Dungeon Shooter V1.2 : Before New Adventure  توسط استودیو بازی سازی IMCrazy طراحی و منتشر شده است و توانسته حرف تازه ای در میان بازیهای ماجراجویی برای گفتن داشته باشد. روش اجرای بازی به این صورت است که ابتدا سه سنگ سفید در صحنه وجود دارد، هر کدام از آنها تخریب خواهد شد که این امر توانایی رئیس را کاهش می دهد، پس مراقب باشید که قبل از اینکه این سنگ ها نابود شوند، رئیس را نجات دهید.

میتوانید با انجام گفتگوبا محافظ، روی جعبه محاوره ای موجودات کلیک کنید و سپس مبارزه کنید، دقت داشته باشید که احتمال دارد پس از کشتن رئیس، سلاح از بین برود. شما یک تیرانداز واقعی سیاه چال هستید که وظیفه تان، کشتن هیولا در سیاه چال تاریک است. با دریافت انواع اسلحه، حیوانات خانگی و گنج یک بازی تیراندازی ویژه را تجربه کنید. شکارچی هیولا می تواند به پول، حیوانات خانگی، اسلحه و غیره دست یابد. دستاوردها شامل تیراندازی زامبی، تیراندازی رئیس، تیراندازی هیولا، درجه بندی، فرمانروایی ها و غیره می باشد.
دانلود Dungeon Shooter V1.2 : Before New Adventure 1.3.11 - بازی تیراندازی قبل از سیاه چال اندروید

حیوان خانگی شما نیز یک شکارچی هیولا است، آنها به شما آسیب زیادی وارد می کنند، آنها همچنین نیاز به رشد دارند، هنگام تیراندازی هیولا، توجه به محدوده تفنگ را بررسی کنید. بیش از حد دامنه آسیب به هیولا را کاهش می دهد، و میزان ضربه نیز کاهش می یابد. هنگامی که یک هیولا با هم جمع می شوند، عجله نکنید تا شلیک کنید. یک هیولای زخمی، هیولاهای بیشتری را برای حمله به شما احضار خواهد کرد. هیولا های رنگی خاص و زامبی ها هیولاهای نخبه را نشان می دهند.