در Survival Island: EVO یک بازی ماجراجویی و سرگرم کننده در انتظارتان را می کشد. گیم پلی متفاوتی که شما را در یک جزیره ناشناخته برده به طوری که نمیدانید چطور از آنجا سر در آورده اید. پس برای زنده ماندن تان دست تلاش زده و تمام منطقه را جستجو کنید تا شاید ابزار و لوازم مورد نیاز برای زندگی را بیابید. مثلا از چوب درختان جنگل برای خود سلاح و ابزار جنگی ساخته تا بتوانید در برابر موجودات و حیوانات وحشی ایستادگی کنید. سپس یک سرپناه مستحکم ساخته و در آن زندگی کنید. تمام ابزار و لوازم که مورد نیاز است در اختیارتان قرار گرفته فقط کافیست کمی جستجو کرده و با استفاده از دستورالعمل ها آیتم های مورد نیاز را بیابید یا بسازید.

دانلود 3.247 Survival Island: EVO - بازی ماجراجویی حفظ بقا اندروید

پیگیر سلامتی و تغذیه تان نیز باشید زیرا در صورت گرسنگی و بیماری ممکن از جانتان را از دست بدهید. همچنین آمادگی کامل برای مبارزه با حیوانات وحشی و بومیان داشته باشید زیرا ممکن است آنها نیز با شما روبرو شده و جانتان به خطر بیفتد. با استفاده از هنر زره سازی، صنایع دستی و تمام لوازم مورد نیاز زندگی را در این جزیره دور افتاده بسازید و اینگونه برای حفظ جان تان تلاش کنید!

 

نکاتی برای زنده ماندن: شروع کنید با تراشیدن چوب در جنگل برای خود صنایع دستی بسازید و با تلفیق هنر و صنعت زره سازی انواع سلاح برای مبارزه با حیوانات وحشی ایجاد کنید. به خودتان گرسنگی ندهید و با جمع آوری تمام منابع موجود تغذیه کنید. همه چیزهایی را که ممکن است نیاز داشته باشید را بیابید و همچنین پیگیر سلامت خود باشید زیرا در صورت بیماری زنده نخواهید ماند!