Tiny Bubblesیکی از بازی های فکری، پازلی  و سرگرم کننده است که با وا داشتن شما به فکر کردن باعث تقویت ذهن می‌گردد. این برنامه توسط شرکت بازی سازی  PineStreet Codeworks طراحی شده است و یک بازی چالش برانگیز بوده که باید از پازل های خاص و منحصر کمک گرفت. وظیفه شما در این بازی منفجر کردن، ترکیب کردن و جابجا کردن حباب های رنگی صابون است تا کمک کنید حیوانات آبزی که در حباب ها گیر افتاده اند نجات پیدا کنند. لبه های میان حباب ها را شکسته تا امتیاز کسب کنید.

این بازی دارای ویژگی هایی از قبیل : منفجر شدن، ترکیب کردن، بازی فکری و پیروز شدن با اهداف زیاد جهت کامل شدن بازی، تولید کردن واکنش ها به صورت زنجیره ای جهت دریافت جایزه های شگفت انگیز که این جایزه ها بالای ۱۷۰ پازل است که با دست تولید شده است، آهنگ آرامش بخش و صوت زیبا، نجات دادن حیوانات کوچک آبزی و دوری کردن از جوجه ها و خرچنگ های زیبا و جذاب می باشد.

دانلود Tiny Bubbles 1.12.3 – بازی فکری خلاقانه اندرویدگیم پلی هیجان انگیز و سرگم کننده Tiny Bubbles تا به امروز توانسته امتیاز بسیار خوبی را در گوگل پلی ثبت کند شما می توانید با نصب این بازی لحظات سرگرم کننده را برای خود رقم بزنید. اگر از طرفدارانب زای های پازلی باشید بدون شک از اجرای بازی مذکور بی نهایت لذت خواهید برد.