Dancing Road: Colour Ball Run یکی از سری بازی های موزیکال بسیار زیبای اندرویدی است که توسط استودیو بازی های  AMANOTES طراحی و منتشر شده است. این بازی به دلیل محیط گرافیکی زیبا و صداگذاری هیجان انگیزی که دارد تا کنون توانسته مخاطبان زیادی در بین گروه های سنی خردسال و نوجوانان پیدا کند. همانطور که از نام این بازی مشخص است مسیر حرکت به همراه موزیکال زیبا پر از توپ های رنگی می شود.

این بازی جزو دسته بازی های موزیکال اندرویدی است و می تواند برای تمامی گرئه های سنی به خصوص کودکان گیم پلی بسیار سرگرم کننده ای باشد. شما باید در ادامه این بازی سعی کنی این مسیر پر پیچ و خم را به خوبی طی کنید و زمینه را طوری فراهم کنید توپ های هم رنگ با هم برخورد کنند. مسیر این بازی یک مسیر بی انتها می باشد اما ریتم بازی در هر مقطع از آن تغییر خواهد کرد. توپ های رنگی در یک مسیر ویراژ می روند اما شما باید تنها توپ های هم رنگ را انتخاب کنید.

دانلود 2.5.4 Dancing Road : Colour Ball Run – بازی تفننی حرکت توپ برای اندروید

بازی هیجان انگیز و جذاب  Dancing Road: Colour Ball Run تا به امروز طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده و توانسته نظر بسیاری از مخاطبین را به خود جلب کند. اگر از طرفداران سری بازی های موزیکال باشید بدون شک از اجرای ان بی نهایت لذت خواهید برد. به جمع کاربراین بپیوندید که در حال اجرای بازی مذکور در سرتاسر جهان هستند.