Parker & Lane: Twisted Minds یکی از بازی های جذاب و ماجرایی اندروید می باشد. که در سبک فکری و ماجرایی تهیه شده است. قبلا نسخه مشابه این بازی به نام Parker & Lane: Criminal Justice به صورت رایگان در پلی استور انتشار پیدا کرده بود اما هم اکنون این بازی نسخه کامل تر آن می باشد که در گوگل استور منتشر شده است. شما به عنوان فردی به نام پارکر به دنبال یک قاتل زنجیره ای هستید تا قبل از اینکه گذشته او آینده اش را نابود کند به این قضیه خاتمه دهید.

در این بازی دو کاراگاه هستند که به پارکر در پیدا کردن این قاتل زنجیره ای کمک می کنند و به او راه حل های مناسبی ارائه می دهند. شما در این بازی با وقایع جنایی مختلفی روبه رو می شوید. این دو کارگاه سعی دارند تمامی مسائل جنایی که پارکر با انها روبه رو می شود را حل کنند. معمولا در روند این بازی مسائل جنایی که با آن برخورد می کنید بیش از حد  می باشد و شما برای حل آنها نیاز به کمک دارید.

دانلود Parker & Lane: Twisted Minds 1.0.9 – بازی ماجرایی دیتادار اندرویدگیم پلی Parker & Lane: Twisted Minds  برای اجرا نیاز به اتصال اینترنتی ندارد اما شما باید، پس از نصب بازی فایل دیتای آن را نیز نصب کنید سپس بازی را اجرا کنید. گرافیک جذاب و صداگذاری هیجان انگیز آن جذابیتش را برای کاربران چندین برابر کرده و تا به امروز بیش از چندین هزار بار در سراسر جهان دانلود و اجرا شده است. اگر از طرفداران سری بازی های کژوال هستید، بدون شک از اجرای آن لذت خواهید برد.