Dragons: Titan Uprising یکی از بازی­ های پازلی بسیار جذاب کمپانی Ludia Inc است. شما در این بازی مهیج می توانید اژدهایان تازه از تخم بیرون آمده را پرورش دهید و با آموزش آنان و ارتقای سطحشان، تیم قدرتمند و جنگنده­ای از اژدهایان افسانه­ای تشکیل دهید، همچنین می ­توانید با کسب امتیاز بیشتر، اژدهایان دیگر را با خود متحد کنید تا با تیم قدرتمندتان، برای نجات Berk، به نبرد با اژدهایان شرور بروید. در این بازی بیش از ۱۰۰ اژدهای مختلف وجود دارد که باید با آنها وارد رقابت شوید و بیش از ۷۵۰ جنگ متفاوت انجام دهید تا بتوانید سطح خود را ارتقا دهید.

در هر مرحله برای شکست نیروهای دشمن، باید الماس­ های رنگی را جابه ­جا کنید تا ۳ یا بیشتر الماس هم­رنگ، در یک راستا قرار گیرند،که در این هنگام تیم شما می تواند به دشمن ضربه وارد کند. هر اژدها الماس مختص به خود را دارد. اگر بیش از ۳ الماس هم­رنگ در کنار هم قرار گیرند، قدرت اژدهای مبارزتان بیشتر شده و با نیروی بیشتری مبارزه خواهد کرد.

دانلود 1.25.10 Dragons: Titan Uprising – بازی پازلی اژدهایان اندروید

بازی هیجان انگیز و جذاب Dragons: Titan Uprising تا به امروز بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته و بیش از چندین میلیون بار دانلود و اجرا شده اگر از طرفداران سری باز یهای پازلی باشید بدون شک از اجرای این گیم پلی بی نهایت لذت خواهید برد.