Dungeon Princess یا پرنسس سیاهچال به گفته سازنده محبوب ترین بازی مجازی آنلاین در سراسر جهان است. این بازی توسط استودیوی بازی سازی SSICOSM طراحی و با قیمت ۲٫۴۹ دلار در گوگل پلی منتشر شده است. این بازی توانسته امتیاز خوب ۴٫۶ از ۵ را در این مارکت از سوی کاربران اندرویدی سراسر جهان کسب کند.

Dungeon Princess بازی PRG با گرافیک پیکسلی است. شما در این بازی باید با انتخاب شخصیت مورد علاقه خود سیاه چال را طی کنید. در بین مسیر با موانع مختلفی روبرو میشووید که یا باید از آنها بگذرید و یا آنها را نابود کنید. نابود کردنشان گاهی شما را با مشکل مواجه میکند. کسب که زودتر از بقیه به انتهای سیاه چال برسد پاداش های هیجان انگیز دریافت خواهد کرد. شخصیتی به اسم ISM سفر خود را در این راه شروع میکند تا خواهر خود را به یک پرنسس تبدیل کند.

دانلود Dungeon Princess 252 - بازی نقش آفرینی پرنسس سیاهچال اندروید

بر خلاف بازی های معمولی نبرد که به نوبه خود بازی می کنند، می توانید مهارت های مختلف را در زمان واقعی در طول جنگ انتخاب کنید. پیدا کردن بهترین ترکیب از مهارت ها و شخصیت و نیز زمان بندی برای حمله کلید موفقیت برای لذت بردن از این بازی است. از ایجاد استراتژی نبرد و همچنین کنترل در زمان حمله توسط نوک انگشتان خود لذت خواهید برد.