Antihero یکی از سری بازی های استراتژیک اندرویدی است که برای تمام سنین مناسب می باشد. ماجرا از این قرار است که شما نقش یک Spymaster را ایفا می کنید که تشکیلاتی را در شهری قدیمی اداره کرده و یا با یک یا چند بازی دیگر روبرو می شوید.  بازی بسیار جالب و هیجان انگیز است و یاد گرفتن نحوه ی بازی کردن خیلی ساده است. از آنجایی که سبک این بازی نوبتی است، میتوانید  به صورت زنده بازی کنید و یا با دوستانی که برای بازی با آنها وقت کافی ندارید رقابتی راه بیندازید که دوستانتان با email به شما که چه زمانی نوبت شماست و شما هم بازی کنید.

این رقابت ها تا چند روز به طول می انجامند. در گیم پلی این بازی همه چی ساده است تمامی کاری که شما باید انجام دهید اشاره، کلیک و تایید است همین!! وظیفه ی Spymaster جست و جو در منطقه ای که باید با آن کار کنید و دزدی از ساختمان های موجود در راه می باشد. هر پایگاهی که شما می سازید تنها با جایی که Spymaster پیشروی کرده میتواند باشد.

دانلود Antihero v1.0.26 – بازی استراتژی و نوبتی جالب مخصوص اندروید

بازی منحصربفرد Antihero بدون نیاز به اتصال اینترنتی قابل اجرا می باشد، شما می توانید در هر زمان و مکانی آن را اجرا کنید. اگر از طرفداران بازی های استراتژیک باشید بدو شک از اجرای بازی مذکور با این گرافیک جذاب و صداگذاری سرگرم کننده لذت خواهید برد. لازم به ذکر است این بازی با قیمت ۴٫۹۹ دلار در مارکت های اندرویدی ارائه شده است اما شما می توانید بصورت کاملا رایگان از وب سایت اندرویدکده بازی را دانلود کنید.