War Planet Online یا سیاره جنگ نام یک بازی استراتژی پرطرفدار از کمپانی معروف Gameloft است که به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه گردیده است. این بازی تاکنون موفق شده امتیاز خوب ۴٫۴ از ۵ را در گوگل پلی از سوی کاربران اندرویدی سراسر جهان کسب کند.

با نصب بازی War Planet Online شما وارد دنیای جنگ جهانی خواهید شد که در آن همه ی ژنرال ها در جهان به چالش کشیده میشوند و ارتش خود را برای این جنگ آماده میکنند. شما باید یک پایگاه نظامی قدرتمند ایجاد کنید و آنرا گسترش دهید. جناح خود را رهبری کنید تا در این جنگ به پیروزی برسید. شما یک فرمانده نظامی مدرن هستید. بسیاری از ژنرال ها جاه طلبی خود را به نمایش میگذارند و ارتش های وفادار خود را جنگ میفرستند. بعضی ها به شما و قبیله شما پیوسته و بعضی ها با شما رقابت می کنند. اما دوست یا دشمن، تنها یک نفر می تواند حکومت کند.

دانلود War Planet Online 6.4.0 - بازی استراتژی سیاره جنگ برای اندروید

در حالیکه فرماندهان ماهر را در ارتش خود استخدام می کنید، یک ماشین جنگی عظیم بسازید، استراتژی های درخشان خود را ایجاد و قلمرو خود را به یک امپراطوری شکست ناپذیر تبدیل کنید. جدیدترین نسخه بازی War Planet Online را آماده کرده ایم. با معرفی آن به دوستان خود با آنها به رقابت بپردازید زیرا این یک مبارزه آنلاین است.