Space Armada یا ناوگان فضایی عنوان یک بازی سرگرم کننده و مهیج از دسته بازی های اکشن میباشد که توسط استودیوی Azur Interactive Games Limited طراحی و به صورت رایگان در گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده و تاکنون بیش از ۱ میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان دانلود شده است.

در بازی Space Armada شما کنترل و هدایت یک سفینه فضایی را بر عهده خواهید داشت. در جنگ ها شرکت میکنید و با دشمنان به مبارزه میپردازید. شما از یک سفینه کوچک شروع میکنید با کسب پیروزی های بیشتر فرمنده جنگ های بزرگتر و سفینه های فوق سنگین خواهید شد. حریفان شما کاربرانی از سراسر جهان هستند که به صورت آنلاین و ریل تایم با شما به مبارزه میپردازند.

دانلود Space Armada 2.0.296 - بازی اکشن ناوگان فضایی برای اندروید

طیف وسیعی از سفینه ها وجود دارند که هرکدام دارای ویژگی ها و مهارت های منحصر به فرد خود هستند و شما با بررسی هرکدام از آنها میتوانید آنرا برای مبارزات خود انتخاب کنید. همچنین سلاح های متنوعی در اختیار شماست که در نبرد ها به شما کمک خواهند کرد. اگر از علاقه مندان به بازی های مبارزه ای در کهکشان هستید بازی Space Armada را دانلود کنید و با معرفی آن به دوستان خود با آنها به رقابت بپردازید.