Comix Zone Classic عنوان یک بازی سرگرم کننده از دسته بازی های اکشن میباشد که به صورت رایگان و توسط استودیوی بازی سازی نام آشنای SEGA در گوگل پلی منتشر شده است. این بازی تاکنون بیش از ۱ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده و از محبوب ترین ها به شمار میرود.

داستان بازی Comix Zone Classic درمورد یک طراح کتاب های کمیک است که در دنیایی که خودش آن را خلق کرده به دام افتاده است. شما با کنترل و هدایت او به او کمک میکنید تا با دشمنان مبارزه کند و از این دنیا به سلامت بیرون بیاید. این دشمنان همان طرح هایی هستند که خودش آنها را کشیده. در این راه با موانع زیادی روبرو خواهید شد که گذشتن از بعضی برای شما آسان نخواهد بود.

دانلود Comix Zone Classic 4.1.0 - بازی اکشن کامیکس زون برای اندروید + مود

انواع مختلفی از سلاح ها و دینامیت ها وجود دارند که میتوانید از آنها برای نابودی دشمنان استفاده کنید. یک استراتژی خوب برای مبارزات خود ایجاد کنید و با استفاده درست و به موقع از تجهیزات در نبرد ها پیروز شوید. بازی Comix Zone Classic اولین بار در سال ۱۹۹۶ و برای کنسول های سگا طراحی شده بود و اکنون ما نسخه اندرویدی این بازی سرگرم کننده را برای شما آماده کرده ایم تا از آن لذت ببرید.