PerCity عنوان بازی زیبا و جذاب مزرعه داری ایرانی است که توسط استودیوی TOD Studio طراحی و به صورت رایگان در دسته ی بازی های شبیه ساز گوگل پلی منتشر شده است. این بازی تاکنون توانسته امتیاز خوب ۴٫۵ از ۵ را از سوی کاربران سراسر جهان کسب کند.

با نصب بازی PerCity بر روی تلفن همراه و دستگاه اندرویدیتان شما قادر خواهید بود که امپراطوری باستانی و گمشده ایران را احیا کنید. شما مزرعه خود را میسازید. باید با ساخت ساختمان های مختلف شهر خود را گسترش دهید. شما نیاز به منابع دارید و باید انواع منابع موجود را جمع آوری کنید. از مردم برای این کار کمک بگیرید. تا جایی که میتوانید شهر و قلمرو خود را گسترش دهید تا به بزرگترین پادشاه جهان تبدیل شوید.

دانلود PerCity 1.35.2 - بازی مزرعه داری ایرانی پرسیتی برای اندروید

شما باید از ابتدایی ترین تجهیزات شروع کنید و به مرور شهر خود را آباد کنید. در این بازی میتوانید با دیگر دوستان خود و یا با کاربرانی از سراسر جهان رقابت کنید و یا با آنها داد و ستد داشته باشید. در این بازی میتوانید غذا درست کنید، از حیوانات نگه داری کنید و همه ی کار های یک مزرعه دار را انجام دهید. اگر از علاقه مندان به بازی های مزرعه داری هستید، نسخه ایرانی و جذاب بازی PerCity را که برای شما آماده کرده ایم دانلود کنید و از آن لذت ببرید.