Disney Magic Kingdoms عنوان یک بازی محبوب و پر طرفدار از استودیوی نام آشنای Gameloft میباشد که در گوگل پلی در سه دسته بازی های شبیه ساز، اکشن و ماجرایی منتشر شده است. این بازی تاکنون بیش از ۱۰ میلیون بار توسط کاربران دانلود شده و از محبوب ترین ها به شمار میرود.

با نصب بازی Disney Magic Kingdoms شما شاهد شخصیت های معروف دنیای دیزنی خواهید بود. شما باید وارد دنیای آنها شوید و یک پارک گردشگری بسازید. شخصیت های دیزنی مثل سیندرلا، میکی موس، راپونزل و … را در پارک خود قرار دهید تا گردشگرانی از سراسر جهان به پارک شما جذب شوند. شما از این راه پول کسب میکنید. زیرا برای بازدید از پارک شما مردم پول پرداخت میکنند. هر چقدر بازدید کننده ها بیشتر شوند شما پول بیشتری کسب خواهید کرد. با استفاده از پول خود میتوانید وسایل تفریحی و سرگرم کننده را برای پارک خود خریداری کنید.

دانلود Disney Magic Kingdoms 5.1.2b - بازی پر طرفدار پادشاهی جادویی دیزنی اندروید

جاذبه های پارک خود را بیشتر کنید. رویدادهای ماهانه و هفتگی خاص با پاداش های متنوع در انتظار شما هستند. اگر از علاقه مندان به شخصیت های دیزنی هستید و با این پست به بازی Disney Magic Kingdoms علاقه مند شده اید همین حالا این بازی را دانلود کنید و آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.