One Line – Curve Drawing نام یک بازی فکری و پازل جالب از استودیوی BitMango برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است و امتیاز ۴٫۷ از ۵ را در این مارکت از آن خود کرده است.

با نصب بازی One Line – Curve Drawing شما شاهد مراحل ساده و پیچیده این بازی میشوند. در مراحل ابتدایی بازی معما به راحتی قابل حل میباشد ولی در مراحل بالاتر برای رد کردن مرحله ذهن شما به چالش کشیده میشود. نحوه بازی به این صورت است که در مرحله شما شاهد الگویی در صفحه نمایشتان هستید. باید با استفاده از انگشتتان یک مسیر برای رسم الگو رسم کنید. ولی نکته قابل توجه اینست که نمیتوانید دستتان را تا پایان رسم از روی صفحه بردارید. چقدر ماهر هستید که همه نقاط را در یک حرکت بدون برداشتن انگشت خود از روی صفحه بهم متصل کنید؟

دانلود One Line - Curve Drawing 1.1.0 - بازی پازل یک خط برای اندروید + مود

تمرکز کنید و خلاق باشید تا بهترین راه برای رسم آن پیدا کنید. این کار گاها برای شما مشکل ساز میشود زیرا اشکال موجود در مراحل بالایی به راحتی با یک حرکت قابل رسم کردن نیستند. One Line – Curve Drawing یک پازل آموزش مغز ساده است که فایل نصبی آن را برای شما آماده کرده ایم. اگر به آن علاقه مند شده اید با یک کلیک آنرا از اندرویدکده دانلود کنید.