Samorost بازی جدید و فوق العاده زیبا با طراحی منحصر به فرد در سبک بازی های فکری از Amanita Design می باشد. این بازی، درباره ماجراجویی در سال ۲۰۱۶ است که ابتدا برای آیفون طراحی شده بود و سپس نسخه ای برای اندروید هم عرضه شد و بعد از چند دقیقه از انتشار بازی بیش از ۵ هزار دانلود داشته و استقبال فوق العاده ای از آن شد. یک بازی خوش ساخت است که تجربه ای لذت بخش را برای استفاده کنندگان به همراه دارد.

کل بازی به صورت تصویری و ابرهای کوچکی است که بالای سر شخصیت ها باز می شود. داستان بازی خیلی ساده است، ولی مفاهیم بسیار عمیقی در خود دارد. شخصیت های بازی ظاهر عجیب و غریبی دارند که جذابیت خاصی به بازی داده است. در کنار خانه ی شخصیت اصلی بازی که یک کوتوله ی کنجکاو است، یک فلوت می افتد؛ او در کتاب قدیمی که در اختیار دارد متوجه می شود که این فلوت به چهار جانداری که شبیه انسان ها هستند تعلق دارد. به همین دلیل تصمیم می گیرد، سفینه ای بسازد و به مکانی که آن موجودات هستند سفر کند. پس سفینه را می سازد و به چندین سیاره و سیارک و ماه های اطراف می رود. افرادی که بازی می کنند باید به شخصیت بازی کمک کنند تا به پیش برود و به آن موجودات برسد.

دانلود Samorost 3 v1.471.19 – بازی فوق العاده ساموراست اندروید

اگر از طرفداران بازی های معمایی و فکری هستید، بدون شک از اجرای این گیم پلی هیجان انگیز لذت خواهید برد. تجربه ی بازی Samorost را از دست ندهید، بازی مذکور برای اجرا نیاز به اتصال اینترنتی ندارد اما باید فایل دیتای آن را پیش از اجرا دانلود کنید.