Bouncemasters عنوان یک بازی آرکید جالب و خاص است که توسط استودیوی Playgendary طراحی و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این بازی با سبک خاص خود توانسته تاکنون بیش از ۱۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شود.

با نصب بازی Bouncemasters بر روی دستگاه اندرویدی خود شما با کاراکتر اصلی بازی که یک پنگوئن بامزه است آشنا میشوید. او در مسیر های مختلف مثل کوه و بیایان و جنگل راه میرود. او در این مسیر ها با موانع مختلفی روبرو میشود. وظیفه شما این است که به او کمک کنید تا موانع را پشت سر بگذارد. به این صورت که با ضربه زدن به صفحه نمایش باعث پرواز کردن او شوید. برخی از موانع نیازمند پرش های بلندتری دارند و برخی کوتاه تر.

دانلود Bouncemasters 2.4.0 - بازی آرکید محبوب تندرستی برای اندروید

همچنین آیتم های کمکی ویژه و سکه در مسیر وجود دارد که با استفاده از آنها موانع را راحت تر رد میکنید. رتبه بندی بازی سبب میشود که رقابت نزدیکی با کاربران و دوستان خود داشته باشید. با دوستان خود بازی کنید و رکورد خود و آنها را بزنید. جدیدترین نسخه بازی Bouncemasters را برای دانلود و نصب آماده کرده ایم تا از آن لذت ببرید. با معرفی آن به دوستان خود با آنها به رقابت بپردازید.