Juice Splash یک بازی پازلی و مرحله ای جذاب برای اندروید میباشد که توسط استودیوی Ezjoy طراحی و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این بازی تاکنون بیش از ۱ میلیون بار دانلود و نصب شده و توانسته امتیاز ۴٫۲ از ۵ را در این مارکت از سوی کاربران سراسر جهان کسب کند.

با نصب بازی Juice Splash شما بازی مرحله ای میوه ها را آغاز میکنید. در این بازی باید با اتصال میوه ها به هم امتیاز کسب کنید. به این صورت که سه یا بیشتر از ۳ میوه هم شکل و همرنگ را با استفاده از انگشت خود و رسم خط به هم متصل میکنید. هر چه تعداد میوه های متصل شده بهم بیشتر باشد امتیاز بیشتری نیز در پی دارد. در طی بازی آیتم های ویژه مثل انفجار در اختیار شما قرار میگیرد که میتوانید از آنها استفاده کنید.

دانلود Juice Splash 1.3.8 - بازی پازلی عصاره میوه ها برای اندروید + مود

چالش های ززیادی در بازی بر عهده شما است که باید با موفقیت از پس آنها برآیید. مثلا در بعضی مراحل بمب وجود دارد و شما باید قبل از انفجار آن مرحله را به پایان برسانید. یا مهره هایی که برداشتن آنها کار ساده ای نیست. در بعضی سطوح نیز میوه هایی دستکیر شدند که وظیفه شما آزاد کردن آنهاست. اگر از علاقه مندان به بازی های پازلی و مرحله ای میباشید بازی Juice Splash را دانلود کنید و آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.