Resort Tycoon یک بازی شبیه ساز هتلداری از دسته بازی های کژوال میباشد که توسط تیم بازی سازی AppOn Innovate طراحی و به صورت رایگان در گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده است. این بازی توانسته تاکنون بیش از ۱۰ میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان دانلود شود.

با نصب بازی Resort Tycoon شما هتل خود را افتتاح میکنید. وظیفه شما مدیریت هتل است. تمامی امکانات لازم برای یک هتل ایده آل را برای مشتریان فراهم کنید. مشریان به دنیال یک هتل خوب برای اقامت هستند و در ازای آن به شما پول میدهند. شما با استفاده از پول به دست آمده میتوانید هتل های زنجیره ای در شهر های گوناگون را افتتاح کنید و از این راه به یک سرمایه دار معروف تبدیل شوید.

دانلود Resort Tycoon 11.0 - بازی شبیه سازی هتلداری برای اندروید

امکانات لازم برای یک هتل ایده آل عبارتند از غذای خوب، مکان های تفریحی مثل استخر و کلاب، دکوراسیون شیک و… این امکانات سبب میشوند که افراد با رضایت از هتل شما خارج شوند و همچنین باعث جذب مشتریان بیشتر خواهد شد. با پاسخگویی به موقع و جلب رضایت مشتری شما پول و امتیاز کسب میکنید. اگر از علاقه مندان به بازی شبیه ساز هتلداری هستید بازی Resort Tycoon را دانلود کنید و از آن لذت ببرید.