Hockey Stars یا ستاره های هاکی عنوان یک بازی آنلاین و مهیج از دسته بازی های ورزشی برای اندروید است که توسط استودیوی بازی سازی Miniclip.com در گوگل پلی به انتشار رسیده است. این بازی تاکنون بیش از ۱ میلیون بار در این مارکت توسط کاربران سراسر جهان دانلود شده است.

بهترین بازی هاکی چند نفره در جهان  از سازندگان چندین بازی های آنلاین ورزشی را پیش رو دارید. شما در بازی Hockey Stars مسابقات آنلاین و ۱v1 هاکی را با بازیکنانی از سراسر جهان تجربه خواهید کرد. میتوانید به صورت ریل تایم با دوستان خود و یا با بازیکنان تصادفی که توسط هوش مصنوعی بازی انتخاب میشوند، بازی کنید. تیم خود را انتخاب کنید و با استراتژی تیمی در مسابقات پیروز شوید.

دانلود Hockey Stars 1.8.0 - بازی آنلاین ستاره های هاکی برای اندروید

با کسب پیروزی در هر مسابقه شما جایزه دریافت میکنید و هر چه مسابقات مهم تر باشند جوایز نیز بزرگتر و ارزشمند تر میشوند. پس تمرین کنید و برای مسابقات بزرگتر آماده شوید. تیم های بزرگ از همه ی کشور ها قابل انتخاب هستند و میتوانید در شهر های بزرگ مسابقه دهید. همچنین میتوان پروفایل و آواتار خود را تغییر داد. جدیدترین نسخه بازی Hockey Stars را برای دانلود و نصب آماده کرده ایم. بازی نیازمند اتصال به اینترنت است.