Heroes Guard: The Journal یا قهرمانان محافظ عنوان یک بازی مهیج و سرگرم کننده از دسته بازی های نقش آفرینی میباشد که با قیمت ۳٫۹۹ دلار و توسط استودیوی Under Byte Studios, LLC در گوگل پلی منتشر شده است. این بازی توانسته تاکنون امتیاز ۴٫۶ از ۵ را در این مارکت کسب کند.

بازی Heroes Guard: The Journal یک بازی مبارزه ای مبتنی بر کارت است. بدین معنی که شما تجهیزات و سلاح های خود را از طریق کارت ها دریافت میکنید. شما تصمیمات مهمی در بازی میگیرید. تاس را پرتاب کنید و با بدست آوردن سلاح و استفاده از سحر و جادو مبارزات را آغاز کنید. همه چیز به انتخاب و استراتژی شما برمیگردد. هر رویداد یک داستان کوتاه است که توانایی، مهارت، هوش و کارایی شما را به چالش خواهد کشید!

دانلود Heroes Guard: The Journal 1.0.3 - بازی نقش آفرینی قهرمانان محافظ برای اندروید

در قهرمانان محافظ شما یک ماجراجویی قدیمی، یادآوری تمام شاهکارهای گذشته خود را بازی میکنید. شاید شما به عنوان فرمانده سپاه قدرت را به دست آورده و گسترش دهید و یا شاید همه آنها را از دست دادید. یک استراتژی منحصر به فرد ایجاد و خود را شکست ناپذیر کنید. جدیدترین نسخه بازی سرگرم کننده Heroes Guard: The Journal را برای دانلود و نصب آماده کرده ایم تا از این تجربه جدید و جالب لذت ببرید.