Battle of Vicksburg یا نبرد ویکسبورگ نام یک بازی ترکیبی از سبک های اکشن و استراتژیک میباشد که به صورت رایگان در گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده است. این بازی تاکنون امتیاز ۴٫۲ از ۵ را در این مارکت کسب کرده و اکنون ما در اندرویدکده قصد معرفی حدیدترین نسخه آن را داریم.

در بازی Battle of Vicksburg شما نقش یک فرمانده را ایفا خواهید کرد که در جنگ ها باید تجهیزات و سربازان را آماده کرده و دستورات لازم را به آنان بدهد. همه ی کار ها با دستور فرمانده اجرا میشود. طیف گسترده ای از سلاح های موجود در بازی به شما این اجازه را میدهد که از هرکدام در موقعیت های مختلف استفاده کنید. پیروزی در جنگ ها نیازمند یک استراتژی منحصر به فرد است و شما به عنوان فرمانده باید این استراتژی را ایجاد کنید.

دانلود Battle of Vicksburg 1.01 - بازی اکشن نبرد ویکسبورگ برای اندروید

گسترش قلمرو و دفاع از آن نیز از دیگر وظایف شماست.  تصمیمات راهبردی استراتژیک را برای شکست دشمنان استفاده و قلمرو خود را به یک تیم شکست ناپذیر تبدیل کنید. Battle of Vicksburg را دانلود کنید و جنگ داخلی آمریکا را در یک ترکیبی از تیرانداز اول شخص و بازی استراتژی تجربه کنید. جدیدترین نسخه این بازی را برای دانلود و نصب آماده کرده ایم.