Master Rider یا استاد رانندگی عنوان این بازی سرگرم کننده برای اندروید میباشد که توسط استودیوی Playpax Games طراحی و به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه گردیده است. این بازی توانسته امتیاز خوب ۴٫۴ از ۵ را در این مارکت کسب کند.

با نصب بازی Master Rider بر روی دستگاه اندرویدی خود یک بازی ریسینگ جذاب را تجربه خواهید کرد. با این تفاوت که اتومبیل های شما شامل کامیون ها و ماشین های هیولایی میباشند. شما باید اتومبیل خود را از طیف گسترده ی موجود انتخاب کنید و مسابقات رانندگی را آغاز کنید. این مسابقات از شما یک استاد رانندگی میسازد. در مسیر مسابقات موانع مختلفی وجود دارند که کار را برای شما سخت تر میکند. از همه ی موانع موجود بگذرید و به خط پایان برسید.

دانلود Master Rider 1.04 - بازی ریسینگ استاد رانندگی برای اندروید

گرافیک hd بازی را برای شما جذاب تر خواهد کرد و همچنین چالش های متنوع و گوناگون بازی سبب میشود که ساعت ها و روزها با آن سرگرم شوید. کامیون خود را انتخاب کنید و با رانندگی دیوانه وار چالش ها را پشت سر بگذارید. اگر از علاقه مندان به بازی های ریسینگ و مسابقه ای هستید بازی Master Rider را دانلود کنید و با معرفی آن به دوستان خود آنها را نیز به این بازی زیبا دعوت کنید.