Asterix and Friends یا آستریکس و دوستان عنوان یک بازی بامزه زیبا از دسته بازی های استراتژی برای اندروید است که توسط تیم BANDAI NAMCO Entertainment Europe طراحی و به صورت رایگان در مارکت اندروید منتشر شده و امتیاز خوب ۴٫۲ از ۵ را در گوگل پلی از سوی کاربران کسب کرده است.

شما در بازی Asterix and Friends با شخصیت های بامزه بازی به نام های Asterix، Obelix، Dogmatix آشنا خواهید شد. باید به آنها کمک کنید که روستای خود را بسازند و آن را گسترش دهند. شما در این روستا شکار میکنید، به ماهیگیری میروید، غذا میپزید و در مواقع لازم نیز باید بجنگید. این بازی ترکیب یک بازی استراتژیک منحصر به فرد و یک بازی شبیه ساز مزرعه داری است.

دانلود Asterix and Friends 2.0.6 - بازی استراتژیک آستریکس و دوستان اندروید

جمع آوری چوب، سنگ، گندم، و بسیاری از منابع دیگر برای بازسازی روستای خود از دیگر وظایف شماست. انجام مأموریت های بسیاری شما را به چالش می کشد و برای شما پاداش در پی خواهد داشت. از سلاح ها و معجون های جادویی برای نابودی دشمنانتان استفاده کنید. آستریکس و دوستان را به پیروزی برسانید و از این چالش با مزه و خنده دار لذت ببرید. جدیدترین نسخه بازی Asterix and Friends را برای دانلود آماده کرده ایم تا از آن لذت ببرید.