MU Origin عنوان یک بازی آنلاین سرگرم کننده از استودیوی Webzen Inc. میباشد که به صورت اریگان در دسته ی بازی های نقش آفرینی در گوگل پلی منتشر شده است. این بازی تاکنون بیش از ۱ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود و نصب شده است.

با نصب بازی MU Origin شما نبرد های ریل تایم هیجان انگیز با بازیکنانی از سراسر جهان را تجربه خواهید کرد. از بین کاراکتر های موجود (شوالیه تاریکی، جادوگر تاریکی و وروجک) یکی را انتخاب کرده و بازی را شروع کنید. شما باید با حریفان خود مبارزه کنید و از این راه امتیاز و سکه دریافت کنید. برای مبارزات شما سلاح های حرفه ای و منحصر به فردی طراحی شده اند که میتوانید آنها را در طول بازی ارتقا دهید. مهارت ها و ویژگی های کاراکتر بازی نیز قابل ارتقا هستند.

دانلود MU Origin 7.0.2 - بازی نقش آفرینی آنلاین مهیج و سرگرم کننده برای اندروید

جواهرات و الماس ها را جمع آوری کنید. آنها برای ارتقای سلاح ها و یا خریدن سلاح های جدید به شما کمک خواهند کرد. ماموریت هایی که به شما محول میشود را با موفقیت پشت سر بگذارید و تبدیل به قدرتمند ترین مبارز در جنگ های PVP شوید. اکنون جدیدترین نسخه این بازی زیبا با گرافیک عالی را برای شما دوستان و همراهان همیشگی اندرویدکده آماده کرده ایم تا از آن لذت ببرید.