Hot Guns یا سلاح های گرم عنوان یک بازی اکشن محبوب برای اندروید است که توسط تیم Quantized Bit طراحی و با قیمت ۱٫۵ دلار در گوگل پلی منتشر شده است. این بازی توانسته تاکنون امتیاز عالی ۴٫۹ از ۵ را در این مارکت از سوی کاربران اندرویدی سراسر جهان کسب کند.

شما در بازی Hot Guns نقش یک سرباز را ایفا خواهید کرد که با در دست داشتن سلاح های متنوع باید دشمنان را نابود کنید. یک مشکل جدی باعث دردسر سازی در سطح شهر شده است. هیچ چیز سر جای خودش نیست و همه نیازمند یک راه سریع و آسان برای حل این مشکل جدی هستند. مردم از شما میخواهند تا با نابودی دشمنان آرامش و امنیت را به سطح شهر بازگردانید.

دانلود Hot Guns 1.0.3 - بازی اکشن محبوب سلاح های گرم برای اندروید !

طیف وسیعی از سلاح ها در اختیار شماست که باید در مکان های مختلف به سوی مبارزان شلیک کنید و تا نابودی آنها به شلیک کردن ادامه دهید. شخصیت های مختلف با مهارت های منحصر به فرد رو به روی شما وجود دارند و شما برای نابودی هرکدام باید استراتژی خاصی را پیاده کنید. اگر از علاقه مندان به بازی های اکشن و تیراندازی هستید بازی Hot Guns انتخاب خوبیست و میتواند ساعت ها و روزها شما را سرگرم کند. جدیدترین نسخه این بازی را برای دانلود آماده کرده ایم.