Gunstar Heroes Classic عنوان یک بازی اکشن نوستالژی و خاطره انگیز از کمپانی نام آشنای sega میباشد که به صورت رایگان در گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده است. این بازی تاکنون توانسته امتیاز ۴٫۴ از ۵ را از سوی کاربران سراسر جهان کسب کند.

داستان کلی بازی Gunstar Heroes Classic درباره یک پادشاهی سلطه طلب است که میخواهد بر روی کل دنیا حاکم شود. کسی تاکنون نتوانسته که او را از پای درآورد. اکنون شما به عنوان قهرمان gunstar باید با او مبارزه کنید. این بازی نمونه اندرویدی بازی به همین نام در کنسول های سگا است که از سال ۱۹۹۳ تولید شده و مردم با آن خاطره دارند.

دانلود Gunstar Heroes Classic 1.1.2 - بازی اکشن قهرمانان برای اندروید + مود

به عنوان برادران دوقلو قرمز و آبی مبارزه کنید و از تمام موانعی که در این راه جلوی شما ظاهر میشوند پیشی بگیرید. سلاح های مختلف و قدرتمندی مانند موشک و لیزر در اختیار شماست که میتوانید از آنها برای نابودی دشمنانتان استفاده کنید. هچنین میتوانید در بین راه آیتم هایی مانند جواهرات گران قیمت را جمع آوری کنید و از آنها برای خرید تجهیزات استفاده کنید. اکنون جدیدترین نسخه بازی Gunstar Heroes Classic را برای شما عزیزان و همراهان همیشگی اندرویدکده آماده کرده ایم. با معرفی آن به دوستان خود آنها را نیز به این چالش دعوت کنید.