Robby Bolt – The Mental Tower عنوان یک بازی پازل و فکری از تیم TooJooGoo میباشد که با قیمت ۲٫۹۹ دلار در گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده است.

داستان کلی بازی Robby Bolt – The Mental Tower از این قرار است که شرکت رباتیک DREAD با یک حادثه مرگبار مواجه است. یک ربات از کنترل خارج می شود. این ربات به نام MAD بسیار هوشمندانه و غول پیکر است. او با استفاده از اطلاعات فوق العاده دسترسی به مرکز فرماندهی مخفی DREAD را می گیرد. مرکز فرماندهی مخفی در بالای رد صلیم اسکاره قرار دارد. این ابر رایانه ای است که از طریق آن همه ربات ها در سراسر جهان می توانند از راه دور به روز شوند. MAD می خواهد این به روز رسانی را خراب کند و یک ارتش از ربات هایی که انسان ها را در آخرالزمان نابود میکنند، ایجاد کند. شما در یک ماموریت فرستاده می شوید تا این ربات را کنترل کنید و برنامه او را بهم بزنید.

دانلود Robby Bolt - The Mental Tower 1.18.1026 - بازی فکری رابی بولت - برج ذهنی برای اندروید

MAD کد دسترسی به EYRIE را بر روی یک میکروچیپ ذخیره کرده و ریزپردازنده را به ۴۲ قسمت تقسیم کرده است. کسی که همه ۴۲ عدد کلیدی را دارد میتواند درب EYRIE را باز کند. پس بازی را دانلود کنید و با پیدا کردن رمز کلیدی جهان را از حمله ربات ها نجات دهید.