Fluffy Fall: Fly Fast to Dodge the Danger! یک بازی زیبا با گرافیک ۳d برای اندروید است که توسط استودیوی WHAT (games) طراحی و به صورت رایگان در دسته ی بازی های آرکید گوگل پلی منتشر شده است. این بازی یکی از محبوب ترین بازی های آرکید به شمار میرود و تاکنون بیش از ۵ میلیون بار دانلود شده است.

با نصب بازی Fluffy Fall: Fly Fast to Dodge the Danger! بر روی دستگاه اندرویدی خود شما کنترل و هدایت یک موجود با مزه را بر عهده خواهید داشت. او میتواند پرواز کند ولی در مسیر با خطرات زیادی روبرو میشود. خطراتی که باعث سقوط میشوند. در مواجهه با موانع و تله ها با نهایت سرعت و دقت بهترین عکس العمل را نشان دهید تا کاراکتر بازی را از سقوط نجات دهید.

دانلود Fluffy Fall: Fly Fast to Dodge the Danger! 1.2.16 - بازی آرکید سقوط  برای اندروید + مود

در بین راه آیتم های کمکی وجود دارند که با جمع آوری آن ها میتوانید راه را تا حدودی برای خود آسان کنید. با انجام این کار شما امتیاز کسب میکنید و با بیشتر شدن امتیازات هم میتوانید با دوستان خود رقابت کنید و هم آیتم ها و کاراکتر های بیشتری را آنلاک کنید.

اکنون جدیدترین نسخه بازی Fluffy Fall: Fly Fast to Dodge the Danger! را به همراه نسخه مود برای شما دوستان به اشتراک گذاشته ایم.