War Groups 3 یک بازی سرگرم کننده و مهیج از دسته بازی های استراتژیک اندروید است که توسط استودیوی RedStarGame طراحی و به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه گردیده است. این بازی امتیاز ۴٫۴ از ۵ را در گوگل پلی کسب کرده و تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار بار توسط کاربران این مارکت دانلود شده است.

با نصب بازی War Groups 3 شما مدیریت یک گروه نظامی را برعهده خواهید داشت. شما فرمانده این گروه هستید و با اداره کردن نفرات و عوامل دیگری مانند اسلحه، مواد غذایی، تجهیزات و… برای این گروه پیروزی کسب میکنید. یک استراتژی منحصر به فرد برای مبارزات ایجاد کنید و گروه خود را به یک تیم شکست ناپذیر تبدیل سازید.

دانلود War Groups 3 4.0.0 - بازی استراتژی گروه های جنگی 3 اندروید + مود

یکی از پانزده جناح را انتخاب کنید و یک جنگ برای سرزمین غریب منطقه چرنوبیل شروع کنید. در جنگ ها امتیاز و منابع کسب میکنید که اینها در مبارزات بعدی به درد شما خواهند خورد. اگر از علاقه مندان به بازی های مبارزه ای و مدیریتی هستید بازی War Groups 3 از بهترین انتخاب ها به شمار میرود و میتوانید با آن ساعت ها به مبارزه بپردازید و خسته نشوید. پس بازی War Groups 3 را دانلود کنید و با آماده سازی اسلحه ها و زره ها مبارزات را شروع کنید.