Uciana یک بازی استراتژی مهیج و جذاب از تیم بازی سازی Birdshel میباشد که با قیمت ۰٫۹۹ دلار در گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده است. این بازی با گرافیک عالی و سبک مهیج توانسته امتیاز خوب ۴٫۶ از ۵ را در این مارکت از سوی کاربران سراسر جهان کسب کند.

با نصب بازی Ucian بر روی تلفن همراهتان شما امپراطوری قدرتمند خود را در کهکشان میسازید. با استراتژی های منحصر به فرد یک قلمرو شکست ناپذیر ایجاد کنید و با مدیریت آن به یکی از قدرتمند ترین های کهکشان تبدیل شوید. شما باید منابع کشاورزی و تولیدی خود را مدیریت کنید و در جنگ ها از بهترین سلاح ها در بهترین زمان استفاده کنید تا شکست نخورید و حریفان خود را از سراسر جهان شکست دهید. نقشه های کهکشان و سیستم های ستاره از لحاظ رویه ای تولید می شوند، بنابراین با هر بازی چیزی جدید برای کشف وجود خواهد داشت.

دانلود Uciana 25 - بازی استراتژیک خاص و جالب اوشیانا برای اندروید

میتوانید روی سیستم فعلی با ساخت ساختمان ها تمرکز کنید و یا دقت خود را روی دفاع از قلمرو متمرکز کنید. Uciana یک بازی مبتنی بر مبارزه های کشتی است که در آن میتوانید بار های سفارشی شامل سلاح های متنوع را مدیریت کنید و از یک استراتژی خوب برای مبارزه با مخالفان استفاده کنید.

جدیدترین نسخه بازی Uciana را برای شما همراهان اندروید کده آماده کرده ایم.