Meteorfall: Journeys عنوان یک بازی کارتی اکشن و خاص برای اندروید است که توسط استودیوی بازی سازی Slothwerks طراحی و با قیمت ۲٫۹۹ دلار در مارکت اندروید منتشر شده است. این بازی با سبک منحصر به فرد و طراحی زیبا و بامزه توانسته امتیاز عالی ۴٫۷ از ۵ را در گوگل پلی از سوی کاربران اندرویدی سراسر جهان کسب کند.

با نصب بازی Meteorfall: Journeys بر روی تلفن همراه خود شما با ۴ کاراکتر اصلی بازی آشنا میشوید. شما باید یکی از ۴ شخصیت را انتخاب کرده و بازی را آغاز کنید. در طی بازی مبارزات شما با هیولاهای مختلف صورت میگیرد. تجهیزات مبارزه شما از طریق کارت ها به دست می آیند. میتوانید کارت های خود را ارتقا دهید. در قرعه کشی ها کارت های بیشتری دریافت میکنید. همچنین با جمع آوری جواهرات میتوانید کارت های جدید را خریداری کنید. کارت های خود را مدیریت و در طی بازی از هرکدام درست و به موقع استفاده کنید.

دانلود Meteorfall: Journeys 1.0 5271 - بازی کارتی اکشن و فوق العاده اندروید

شما با مکان های مختلف، دشمنان منحصر به فرد و مأموریت های گوناگون روبرو خواهید شد. در هر محیط دشمنان خاصی متناسب با آن محیط وجود دارند که باید آنها را شکست دهید. این بازی تاکنون بیش از ۱۰ هزار بار توسط کاربران سراسر جهان دانلود و نصب شده است و اکنون ما نسخه کامل و رایگان این بازی را برای شما همراهان اندرویدکده منتشر کرده ایم. با معرفی آن به دوستان خود آنها را به این چالش دعوت کنید.