Homicide Squad: Hidden Crimes یک بازی جذاب از دسته بازی های ماجرایی میباشد که توسط تیم G5 Entertainment طراحی و در گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده است. این بازی با گرافیک خوب و سبک منحصر به فرد توانسته امتیاز ۴٫۴ از ۵ را در این مارکت کسب کند.

با دانلود و نصب بازی Homicide Squad: Hidden Crimes بر روی دستگاه اندرویدی خود شما وارد دنیای جنایت های شهر نیویورک میشوید. در این راه با دو کارآگاه معروف با نام هایی تورینو و لامونته آشنا خواهید شد. آنان برای بررسی جنایات مخفی در نیویورک اعزام شده اند. قتل های زنجیره ای که در شهر صورت گرفته مردم را نگران کرده است. شما و دو کارآگاه دیگر با کشف و دنبال کردن سرنخ ها و بررسی آنان در آزمایشگاه، باید به حقیقت ماجرا پی ببرید و فرد یا افرادی که در قتل دست داشته اند را دستگیر کنید. با این کار آرامش و قانون را به شهر بازگردانید.

دانلود Homicide Squad: Hidden Crimes 2.35.6505 - بازی ماجرایی ستیزه جویان اندروید

مهارت های کارآگاهی خود را با بازی Homicide Squad: Hidden Crimes به چالش بکشید. پرونده های جنایی را دنبال کنید و با پیدا کردن راز مرموز پرونده ها امتیاز کسب کنید. شما در بازی با شخصیت های فراوانی آشنا خواهید شد. اگر از علاقه مندان به فیلم و یا بازی های کارآگاهی و ماجرایی هستید این بازی جذاب را از دست ندهید.