Sniper Arena: PvP Army Shooter عنوان بازی جذاب، پر طرفدار و محبوب از سبک اکشن میباشد که توسط استودیوی Nordcurrent و به صورت رایگان در مارکت اندروید منتشر شده است. این بازی با کیفیت HD توانسته تا کنون توجه کاربران زیادی را به سوی خود جلب کند به طوری که تا به امروز بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود و نصب شده است.

با نصب Sniper Arena: PvP Army Shooter بر روی تلفن همراهتان، یک بازی تیراندازی آنلاین با بازیکنان سراسر جهان را تجربه خواهید کرد. اسلحه های خود را آماده کنید و در مکان های مختلف پنهان شوید. تک تیرانداز های حرفه ای از سراسر جهان مقابل شما هستند. آنها را دست کم نگیرید و برای نفر اول شدن در بین همه ی تیرانداز ها، نهایت دقت و توان خود را بکار گیرید. مکان های مختلفی برای تیراندازی و نبرد وجود دارد که بازی را هیجان انگیز میکند. همچنین سلاح های قدرتمندی که در دست دارید هرکدام دارای ویژگی های منحصر به فرد هستند و میتوانید آنها را ارتقا دهید.

دانلود Sniper Arena: PvP Army Shooter 1.9.4 - بازی تک تیر انداز ارتش برای اندروید

ماموریت های روزانه را انجام دهید و در ازای آن پاداش دریافت کنید. سیستم رتبه بندی دقیق بازی سبب میشود که رقابت نزدیکی در بین همه ی بازیکنان ایجاد شود. بازی Sniper Arena: PvP Army Shooter نظر هر گیمر و کاربری را به سوی خود جذب میکند پس همین حالا این بازی جذاب و مهیج را دانلود کنید و با معرفی آن به دوستان خود، با آنها به رقابت بپردازید.