Elite SWAT – counter terrorist game یک بازی اکشن پرطرفدار و زیبا برای اندروید است که توسط استودیوی بازی سازی JOYNOWSTUDIO در مارکت اندروید منتشر شده است. این بازی توانسته امتیاز خوب ۴٫۴ از ۵ را در گوکل پلی کسب کند و تا به امروز بیش از ۱ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی دانلود و نصب شده است.

داستان بازی lite SWAT – counter terrorist game از این قرار است که یک گروه تروریست قصد حمله به سرزمین شما را دارند. آنها گروهی از سربازان آموزش دیده و متخصص هستند که با سلاح های قدرتمند مجهز شده اند. گروه بسیار خطرناکی هستند و برای مقابله با آنان نیازمند مهارت ها و سلاح های حرفه ای هستید. شما نیز به عنوان فردی از گروه ویژه پلیس در این مبارزه شرکت میکنید. آیا آماده نبرد هستید؟

دانلود Elite SWAT - counter terrorist game 217 - بازی اکشن نیروهای ویژه پلیس -  ضد تروریست اندروید + مود

تروریست ها علاوه بر برهم ریختن آرامش و ایمنی شهر، تعدادی از شهروندان بیگناه را گروگان گرفته اند. شما برای نجات هموطنان و بازگرداندن آرامش به شهر باید با تروریست ها مقابله کنید. در این راه سلاح های قدرتمندی در اختیار شما قرار دارد. برای حفاظت از سرزمین و نجات دادن شهروندان بیگناه وارد خیابان های شهر شوید و گروه تروریستی را نابود کنید.

جدیدترین نسخه بازی جذاب Elite SWAT – counter terrorist game را به همراه نسخه مود برای شما عزیزان منتشر کرده ایم.