Wings of Steel  یک شبیه ساز جنگ افزار مبارزه با جنگ جهانی دوم است که توسط کمپانی Illusion Magic Studio طراحی شده و  در دسته ی بازی های اکشن قرار دارد. یک ترکیب بینظیر از گرافیک ۳D زیبا، فیزیک واقع گرایانه، گیم پلی متنوع و جذاب، و کنترل های بصری بهینه سازی شده برای دستگاه های تلفن همراه است که تجربه فوق العاده ای را برای شما به ارمغان می آورد.

هواپیمای جنگی خود را انتخاب کرده و برای انجام دادن ماموریت های چالش برانگیز یا مبارزه با رقیبان آماده شوید. یک مبارزه واقع گرایانه و همه جانبه در انتظار شماست. سلاح های شما در طول بازی قابل تغییر و یا ارتقا هستند. تمامی تجهیزات و جزییات بازی از جنگ جهانی دوم الهام گرفته شده است. دشمنان به سوی شما شلیک میکنند. در مقابل حملات آنها از جنگنده خود دفاع کنید با شلیک های پی در پی آنها را نابود کنید.

دانلود Wings of Steel 0.3.2 - بازی اکشن بال های فولادین برای اندروید

در طی بازی سلاح های خود را ارتقا دهید تا شکست دادن دشمنان برایتان آسان تر شود. همچنین میتوانید جنگنده خود را متناسب با سلیقه خود و با قابلیت های منحصر به فرد ایجاد کنید.

اگر شما از علاقه مندان به بازی های اکشن هستید، بازی Wings of Steel با طراحی ۳ بعدی و زیبای خود نظر شما را جلب خواهد کرد.