Armored Squad: Mechs vs Robots عنوان یک بازی زیبا با گرافیک سه بعدی از دسته بازی های اکشن میباشد که توسط استودیوی FoxForce Games طراحی و به صورت رایگان در مارکت اندروید منتشر شده است. این بازی توانسته امتیاز ۴٫۵ از ۵ را در گوگل پلی از سوی کاربران سراسر جهان کسب کند.

با دانلود و نصب بازی Armored Squad: Mechs vs Robots بر روی تلفن همراهتان وارد دنیای سه بعدی ربات ها میشوید. ربات خود را انتخاب کنید و با آن به نبرد با سایر ربات ها و تانک ها بپردازید.میدان نبرد آماده ورود شماست. اسلحه های متنوعی در اختیار شماست. دشمنان به سوی شما حمله میکنند و قصد نابودی شما را دارند. در مقابل حملات آنان دفاع کنید و با استفاده از سلاح هایتان به آنها ضربه بزنید.

دانلود Armored Squad: Mechs vs Robots 3.1.2 - بازی اکشن نبرد ربات ها اندروید

بازی شامل دو حالت آنلاین و آفلاین میباشد. در حالت آنلاین شما میتوانید به صورت ریل تایم با بازیکنان سراسر جهان مبارزه کنید. همچنین در حالت آفلاین ماموریت هایی به شما محول میشود که انجام دادن آنها شما را به چالش میکشد.

اگر شما از علاقه مندان به بازی های اکشن و مبارزه ای میباشید، بازی Armored Squad: Mechs vs Robots انتخاب بسیار خوبیست و با طراحی ۳ بعدی میتواند ساعت ها و روزها شما را سرگرم کند.