TerraGenesis – Space Colony نام یک بازی شبیه ساز جالب میباشد که توسط استودیوی Tilting Point در گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده است. این بازی با سبک منحصر به فرد و واقع گرایانه خود توانسته امتیاز ۴٫۳ از ۵ را در این مارکت کسب کند.

شما در بازی TerraGenesis – Space Colony در میان سیارات مختلف منظومه شمسی جستجو میکنید و روی هر سیاره به کاوش میپردازید. میتوانید حیات هر منظومه را بررسی کنید و یا با توجه به جزییات آنرا تغییر دهید. این بازی بر اساس واقعیت و اطلاعات دقیق و به روز سازمان ناسا طراحی شده است. یعنی علاوه بر جنبه سرگرمی بازی به شما این امکان را میدهد که اطلاعات خود در باره هر سیاره و حیات در آن را گسترش دهید. میتوانید روی یک سیاره حیات ایجاد کنید و با انجام انواع آزامایشات لازم موجودات و گیاهان خاص را برای سیاره خود تشکیل دهید.

دانلود TerraGenesis - Space Colony 6.35  - بازی شبیه سازی پیدایش حیات اندروید

این بازی به دوستداران رشته هوا و فضا و همچنین برای کسانی که به دنبال اطلاعاتی درمورد پیدایش حیات در سیارات هستند مناسب است. پس اگر شما از این دسته افراد هستید بازی TerraGenesis – Space Colony را دانلود کنید و با نصب آن بر روی تلفن همراهتان از این تجربه خاص و بینظیر لذت ببرید.