War Machines Tank Shooter یکی از سری بازی های استراتژیک اندرویدی است که برای افراد بالای ۱۲ سال طراحی و منتشر شده است. همانطور که از اسم بازی مشخص است شما باید به نبرد با دیگر تانک ها و دشمنان بپردازید داستان بازی به این شکل است که : تانک و نوع سلاح خود را انتخاب می کنید و وارد میدان می شوید باید با دیگر کاربران در سرتاسر جهان مبارزه کنید. شما باید از کشور و مردم کشور خود در برابر حملات و حجوم بیگانگان دفاع کنید زیرا آنها می خواهند خاک کشور شما را به غارت ببرند.

هر تانکی که انتخاب می کنید یک ویژگی خاص خاص دارد سعی کنید که طبق نبردهایی که شرکت می کنید یک تانک مخصوص آن نبرد را انتخاب کنید. در نبردهای تیمی و انفرادی شرکت کنید تاذ بتوانید سطح توانایی و دستاوردهای خود را ارتقا دهید،  هرچه دستاوردها های خود را افزایش دهید و تانک های بیشتری را از بین ببرید در مراحل بالاتر می توانید از تانک های قدرتمندتری استفاده کنید و سطح بازی خود را ارتقا دهید، رخدادهای چالش برانگیز بسیار زیادی بر سر راهتان قرار دارند آیا می توانید از پس همه ی آنها بر بیایید و از کشور خود محافظت کنید؟

دانلود War Machines Tank Shooter Game 8.32.0 - بازی اکشن نبرد تانک ها برای اندروید

کمپانی بازی سازی Fun Games For Free که یکی از معروف ترین کمپانی های بازی سازی اندرویدی است که فعالیت خود را از سال ۲۰۱۳ آغاز کرده و تا به امروز بازی های آن همیشه در ۱۰ رتبه ی برتر google play قرار گرفته اند، که این گیم پلی جذاب را بصورت رایگان برای تمامی دستگاه های اندرویدی با اندروید ۴٫۱ به بالا ارائه داده است و تا به امروز امتیاز عالی ۴٫۷ از ۵ را بدست آورده، اگر از طرفداران بازی های اکشن هستید از اجرای بازی جذاب و منحصربفرد War Machines Tank Shooter که بصورت آنلاین می باشد نیز لذت خواهید برد.