نام جدید و زیبای بازی CrossFire : Legends که در سبک بازی های اکشن و هیجانی است توسط استودیو بازی سازی Tencent Games طراحی و منتشر شده است. بازی با کسب امتیاز خوب ۴٫۷ از ۵ در گوگل پلی توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند و در مدت زمان کمی بیش از ۵ میلیون نفر آن را دانلود کنند. همیشه تلاش تیم اندروید کده بر آن بوده تا بهترین ها را به شما ارائه دهد بدون شک این ماجراجویی یکی از بهترین هاست فقط کافی است تا وارد دنیای بازی شوید و خودتان را به عنوان شخصیت اصلی آن تصور کنید.

در دنیایی بی انتها قدم بگذارید و تلاش کنید با روش های متفاوت تمامی حریفان خودتان را از میدان رقابت بیرون کنید. سلاح مورد نظرتان را از قسمت انتخاب سلاح انتخاب و با گرفتن امتیاز آن را ارتقا دهید ، تمامی دشمنان و حریفانی که کمین کرده اند تا در اولین فرصت به شما حمله کنند را هدف بگیرید.

دانلود 1.0.7 CrossFire : Legends - بازی اکشن جنگ های افسانه ای اندروید

امکانات و تجهیزات در اختیارتان قرار دارد تا شما زنده بمانید و وارد مراحل مهیج دیگر شوید. در دست داشتن نقشه در هر لحظه از بازی باعث می شود تا مسیر درست را انتخاب کرده و به سمت هدفتان گام بردارید. کنترلر های پر قدرت و جذاب در تک تک لحظات به خوبی شما را هدایت می کنند و با شلیک های متوالی و سرعتی راه کشتن حریفتان به اسانی میسر می شود. آیا برای یک گیم اندرویدی مهیج آماده اید ؟ پس در بازی CrossFire : Legends همراه ما باشید پیشنهاد ویژه ای را برای شما در نظر گرفته ایم تا ساعت ها سرگرم آن باشید.