Furistas Cat Cafe نوعی بازی جدید و زیبا در سبک شبیه ساز و سرگرم کننده است که توسط استودیو بازی سازی Runaway برای سیستم عامل اندروید طراحی و منتشر شده است. برای نصب بازی بر روی گوشی و تبلت خود نیاز به نسخه اندرویدی بالای ۴٫۱ دارید و این نکته را در نظر داشته باشید که داشتن اینترنت برای شروع ضروری نیست و بازی به صورت آفلاین قابل اجراست. شما به عنوان شخصیت اصلی باید در فروشگاه بچه گربه ها مشغول به کار شوید و به مشتریان خود کمک کنید تا همبازی شان را پیدا کنند.

دانلود Furistas Cat Cafe 3.062  - بازی کافه گربه ها برای اندروید

مهم ترین قسمت بازی همان بخش سفارش سازی است و این امکان برای شما فراهم است تا اقدامات را بر روی کافه خود پیاده سازی نمایید تا مشتریان زیادی به آن جا مراجعه کنند و میزان فروش بیشتری نسبت به دیگر رقیبان خود داشته باشید. شما با انواع مختلفی از بچه گربه ها سر و کار دارید که هر کدامشان دارای یک پیشگویی جذاب و رفتار خاص مربوط به شخصیت خود هستند که باعث میشود مشتری از آن خوشش بیاید و درآمدی برای شما به وجود آید.

گربه ها و مشتریان با شخصیت های مشابه را با هم مقایسه کنید تا به حداکثر میزان درآمد برسید همه چیز کاملا به شما بستگی دارد که بخواهید از چه دکوراسیونی استفاده کنید و یا چه کاری انجام دهید تا مشتریان بیشتری به شما جذب شوند. بازی Furistas Cat Cafe تا به امروز میلیون ها بار توسط علاقه مندان و طرفداران این سبک از بازی ها دانلود شده و توانسته امتیاز خوب ۴٫۶ از ۵ را در گوگل پلی کسب کند ما نیز به شما پیشنهاد می کنیم این بازی را از دست ندهید.