دانلود The Sun : Origin & Evaluation 2.2.6 – بازی نجات کره زمین اندروید
4.7 13875

اطلاعات اپلیکیشن

نام The Sun: Origin & Evaluation
ورژن 2.2.6
آخرین بروزرسانی ۱۷ مهر ۱۴۰۲
نسخه اندروید مورد نیاز 4.0
نیاز به روت ندارد
نیاز به دیتا ندارد

The Sun : Origin & Evaluation نوعی بازی جدید و زیبا در سبک اکشن و جنگی است که توسط استودیو بازی سازی Game-Origin برای سیستم عامل اندروید طراحی و منتشر شده است. برای نصب بازی بر روی گوشی و تبلت خود نیاز به نسخه اندرویدی بالای ۴ دارید و این نکته را در نظر داشته باشید که داشتن اینترنت برای شروع ضروری است و بازی به صورت آنلاین قابل اجراست. داستان این گیم پلی شما را وارد جریانات جدیدی می کند که در کمترین گیمی تا حالا دیده شده است خیلی ها بر این باورند که در آینده ای نه چندان دور کره زمین از بین خواهد رفت و دیگر انسان ها قادر به زندگی کردن در آن نخواهند بود. حال باید چه کرد ؟ مقصد ما انسان ها کجاست ؟ آیا میتوانیم روی یکی دیگر از سیاره ها زندگی کنیم؟

دانلود The Sun : Origin & Evaluation 2.2.6 - بازی نجات کره زمین اندروید

اما داستان از جایی شروع شد که پس از برخورد موج انرژی به زمین، یک طوفان از ذرات رادیواکتیو جو را در مه و سرطان فرو برد و باعث شد مردم بسیاری دچار بیماری های بدی شوند تنها کسانی که این هشدارها را زیر نظر گرفته بودند و پناهگاه های رها شده را گرفتند، نجات یافتند و دیگر جایی برای بقیه باقی نمانده بود که مردم ساده بتوانند از آن استفاده کنند در این هنگام بود که جنگجوی قدرتمندی به نام Raven ظهور کرد تا مردم خود را از این مشکلات نجات دهد.

حالا شما باید برای زنده مانده بر روی منابع خود مدیریت لازم را داشته باشید تا بتوانید مدت بیشتری زنده بمانید.وب سایت اندروید کده به علاقه مندان و طرفداران این سبک از بازی ها، The Sun : Origin & Evaluation را پیشنهاد می کند و امیدواریم از انتخابتان نهایت لذت را داشته باشید و لحظات مهیجی را با دوستانتان تجربه کنید.

برخی از ویژگی های The Sun: Origin & Evaluation

مدیریت منابع کمیاب مانند مهمات، مواد غذایی و تجهیزات پزشکی

کشف بیابان از دید اول شخص

تلاش برای زنده ماندن در طول بازی و کسب مهارت

امکان ایجاد قوانین جدید در زندگی خود

محاصره شدن آب تمیز و زمین های قابل کشت توسط جنگ سالاران

گیم پلی جذاب و سرگرم کننده در طول بازی