Rise of War : Eternal Heroes عنوان یک بازی استراتژیکی جذاب میباشد که توسط استودیوی Elex طراحی و به صورت رایگان در گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده است. این بازی با گرافیک و صدا گذاری خوب توانسته امتیاز ۳٫۶ از ۵ را در این مارکت کسب کند.

شما در بازی Rise of War : Eternal Heroes نقش یک فرمانده را بر عهده خوهید داشت که باید با استخدام نیروها و آموزش دادن تاکتیک های نظامی به آنها، ارتش خود را برای نبرد با سایر قلمرو های سراسر جهان آماده کنید. میتوانید چهره های نام آشنا در این عرصه را به عنوان قهرمان خود انتخاب نموده و او را تبدیل به یک ژنرال قدرتمند کنید. اشخاصی مانند Ghengis ، هرکول، ویلیام والاس، ژاندارک، و بسیاری دیگر.

دانلود Rise of War : Eternal Heroes 1.2.30 – بازی آنلاین قهرمانان ابدی اندروید

امپراطوری خود را تشکیل دهید و با جمع آوری منابع ساختمان های دفاعی را ایجاد کنید تا قلمرو شما به یک امپراطوری شکست ناپذیر مبدل شود. همچنین نیرو ها را برای حمله به سایر قلمرو ها بفرستید تا برای شما پیروزی کسب کنند.

قهرمان ها مهارت ها و استعداد های منحصر به فرد خود را دارند که با استفاده از آنها در جنگ ها پیروز میشوید. همچنین شما میتوانید به اتحادهای قدرتمند سراسر جهان بپیوندید و یا خود یک اتحاد با دوستانتان تشکیل دهید.

اکنون ما در اندرویدکده جدیدترین نسخه بازی Rise of War : Eternal Heroes را برای دانلود و نصب آماده کرده ایم.