بار دیگر آمده ایم تا با سبک جدیدی از بازی های مهیج و سرگرم کننده شما عزیزان همراه وب سایت اندروید کده را شگفت زده کنیم. استودیو بازی سازی Zen Studios بازی تازه ای با نام Aliens vs Pinball را برای سیستم عامل های اندروید طراحی و منتشر کرده است. بازی برای افراد بالای ۱۲ طراحی شده است و با کسب امتیاز خوب ۴٫۲ از ۵ توانسته نظر کاربران را به خود جلب کند. داستان بازی از جایی شروع می شود که بیگانگان بیدار شده اند و قصد دارند تا کنترل همه چی را در دست بگیرند چیزی جلو دار آنها نیست و قادر اند به سادگی هر چیزی که در سر راهشان قرار میگیرد را نابود کنند.

دانلود Aliens vs Pinball 1.1.6 - بازی سرگرم کننده پین بال اندروید

به عنوان شخصیت اصلی به الن رپلی ملحق شوید و به سپاه Colonial کمک کنید تا از حمله عجیب و غریب LV-426 جلوگیری شود. کمک به آماندا ریپلی در سالن های خطرناک به شما کمک می کند تا بتوانید مهارت های خود را ارتقا دهید و با قدرت بیشتری مقابل دشمنان خود قرار بگیرید. متحدان خود را با دقت بر روی جدول پین بال دزد بیگانه و پیشخدمت انتخاب کنید تا بتوانید در محیط های متنوع پیروزی های زیادی را کسب نمایید کار شما راحت نیست پس تمام سعی خود را انجام دهید تا بهترین شکل ظاهر شوید.

اگر از علاقه مندان و طرفداران این سبک از بازی ها می باشید پیشنهاد وب سایت اندروید کده را از دست ندهید و امیدواریم که نهایت لذت را از بازی Aliens vs Pinball ببرید و تجربه جدیدی را در کارنامه خود ثبت کنید.